onsdag den 9. februar 2011

Fyraftensquiz

FYRAFTENSQUIZ  -hvor også studerende, efterlønnere og medlemmer af Partiet Venstre kan deltage.

Hvem har sagt følgende fire udsagn?

”Så spørg for satan”.

a. Rektor på Danmarks Journalisthøjskole i Aarhus. 
b. Tidligere borgmester Peter Brixtofte til BT’s journalist  på Rødvinssagen. .
c. Sundhedsminister Bertel Haarder

”Jeg gider ikke i fjernsynet”

a. Alle de nye kvindelige deltagere i TV3’s Paradise Hotel i kor.
b. Jarl Friis Mikkelsen
c. Sundhedsminister Bertel Haarder

”På grund af dine lange plaprende spørgsmål
så er jeg nu i dårligt humør
og jeg var i godt, da jeg kom”.

a. Direktøren for Den Danske Bank
b. Tidl. direktør for Amagerbanken
c. Sundhedsminister Bertel Haarder

”Normalt glemmer jeg aldrig et ansigt
men i Deres tilfælde vil jeg gøre en undtagelse”.

a.Den TVA-journalist, hvis indslag med Bertel Haarder aldrig blev bragt.
b.Den TV2-journalist , hvis indslag med Bertel Haarder aldrig blev bragt.
c.Grucho Marx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar